Events

Kehitä hallitustyöskentelyä, osa 1 (sertifikaatti, only in Finnish) – Hallitustyön perusteet (osiot 1–5)

Workshop image

Koulutuksen aloituspäivä 14.10.2024.

Rekisteröityminen kaikkiin koulutuksen osioihin 1–3. Koulutukseen mahtuu mukaan 10 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. He saavat lisenssin online-alustaan. Osallistujilla on halutessaan mahdollisuus saada itseopiskelun ja online-testin jälkeen Näkökulmia hallitustyöhön -sertifikaatti. Opiskelun lisenssi on voimassa 2 kk.

Kehitä yrityksesi hallitustyöskentelyä ja hyödynnä hallituksen jäseniä paremmin. Koulutus antaa uusia ideoita ja näkökulmia toimintatapoihin. Saat uutta kasvua ja kilpailukykyä yritykseesi!

Koulutuksessa hyödynnetään Kauppakamarin Koulutusonline.fi:n koulutusvideoita (videot saatavilla vain suomeksi).

Koulutuksessa on kolme yhteistä koulutuskertaa (osa 1, osa 2, osa 3), jonka aikana katsomme ja reflektoimme videoita yhdessä.

Fasilitaattori: Joel Takala

Koulutus on osa moduulia: Tiiminrakennus

Coach: Kauppakamari

Tämä on Aallon sisäinen tapahtuma ja vain sisäiselle yhteisöllemme.

This is an Aalto internal event and only for our internal community.

• Published:
  • Updated: