News

Tervetuloa Open Innovation Houseen Pohjois-Tapiolan lukio! (lähde: www.espoo.fi)

Pohjois-Tapiolan lukion opiskelijat aloittavat opiskelunsa Aalto-yliopiston kampuksella Otaniemessä syyslukukauden alussa

Uudet tilat sijaitsevat osoitteessa Maarintie 6, Open Innovation House eli OIH-talona tunnetussa rakennuksessa, jossa on mm. Aalto-yliopisto Start-Up Center sekä yliopiston sähkötekniikan osaston tiloja.

“Tarjoamme lukiolaisille näkymän Aallon yrittäjyysekosysteemiin, monipuolista yritysyhteistyötä ja startup-kontakteja tukemaan työelämään tutustumista. Meillä on hyviä kokemuksia lukiolaisten kanssa tehtävästä yhteistyöstä ja yritykset ovat innokkaasti mukana”, sanoo Aalto-yliopisto Start-Up Centerin projektijohtaja Marika Paakkala.

Lue koko artikkeli innovatiivisesta oppimisympäristön kehittämisestä Espoon kaupungin sivulta.