Metropolian kulttuurituotannon opiskelijat kävivät Aalto Start-Up Centerissä

Aalto Start-Up Centerissä kävi opiskelijoita Metropolia ammattikorkeakoulusta. He tulivat tutustumaan Aalto Start-Up Centeriin, koska he ovat kiinnostuneet yrittäjyydestä.

Marika Paakkala Aalto Start-Up Centerin vetäjä kertoi opiskelijoille mikä Aalto Start-Up Center on ja mitä täällä tehdään.
Opiskelijat tutustuivat Aalto Start-Up Centerin asiakasyritykseen Floudiin ja yrittäjä Janne Hailaan, joka kertoi mitä hän tekee ja mikä on hänen tarinansa.

Floud on sosiaalinen lippukauppa, joka yhdistää ketterän ja kustannustehokkaan tavan myydä lippuja tehokkaaseen tapaan hyödyntää vertaismarkkinointia tapahtumien promoamiseen. Floudin käyttö ilmaisissa tapahtumissa on maksutonta ja maksullisissa tapahtumissa ottaa lipunmyynnistä pienen komission.

Opiskelijat ja heidän opettajansa kyselivät innokkaasti Marikalta ja Jannelta ja olivat tyytyväisiä tapahtuman antiin.

Teksti ja kuvat Ilham Lasseq. Ilham on Aalto Start-Up Centerin harjoittelija.