« All Events

Kehitä hallitustyöskentelyä – uutta kasvua ja kilpailukykyä yrityksiin (training only in Finnish), osa 3

April 29 @ 10:00 - 11:30

Kauppakamari_trainings

Kehitä yrityksesi hallitustyöskentelyä ja hyödynnä hallituksen jäseniä paremmin. Koulutus antaa uusia ideoita ja näkökulmia toimintatapoihin. Saat uutta kasvua ja kilpailukykyä yritykseesi!

Koulutuksessa hyödynnetään Kauppakamarin Koulutusonline.fi:n koulutusvideoita (videot saatavilla vain suomeksi). Osallistujilla on halutessaan mahdollisuus saada itseopiskelun ja online-testin jälkeen Näkökulmia hallitustyöhön -sertifikaatti.

Koulutuksessa on kolme yhteistä koulutuskertaa (osa 1, osa 2, osa 3), jonka aikana katsomme ja reflektoimme videoita yhdessä.

Fasilitaattori: Joel Takala

Koulutus on osa moduulia: Tiiminrakennus

Tämä on Aallon sisäinen tapahtuma ja vain sisäiselle yhteisöllemme.

Koulutukseen mahtuu mukaan 10 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. He saavat lisenssin online-alustaan, jonka kautta itseopiskelu tapahtuu. Lisenssi on voimassa 2 kk.

HUOM! Koulutukseen on pitänyt rekisteröityä osa 1:n kohdalla.